۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۹۴۳۳۳
حجت الاسلام والمسلمین عباسی خبر داد؛

تحصیل دانش پژوهان 132 ملیت در المصطفی| پیش بینی 400 رشته در طرح تحول

تحصیل دانش پژوهان 132 ملیت در المصطفی| پیش بینی 400 رشته در طرح تحول
رییس جامعه المصطفی العالمیه از تحصیل هزاران دانش پژوه از 132 ملیت در این نهاد و مرکز علمی و پیش بینی 400 رشته و گرایش تحصیلی در طرح تحول خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباسی رییس المصطفی العالمیه عصر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

وی با بیان این که جامعه المصطفی العالمیه در حقیقت بخش بین الملل حوزه است، گفت: این نهاد علمی معتبر به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته و یکی از برکات و حسنات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: جامعه المصطفی العالمیه سعی کرده از هیاهو و فعالیت های رسانه ای دور باشد.

وی با بیان این که مراکز معتبر دنیا المصطفی را نهادی علمی و مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی می دانند، گفت: در حال حاضر از 132 ملیت دانش پژوه داریم، تعداد رشته ها 130 تا است و در طرح تحول به 400 گرایش و رشته می رسد.

رییس جامعه المصطفی العالمیه از تدریس حدود چهار هزار استاد در نمایندگی های داخلی و بین المللی المصطفی العالمیه خبر داد و گزارش کاملی از بخش های مختلف و تعداد طلاب تحصیل و فارغ التحصیلان این نهاد علمی خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی ارائه کرد.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه مجازی المصطفی از تحصیل هفت هزار نفر به صورت مجازی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی از تهیه و تدوین 700 متن آموزشی در المصطفی  و نیز فعالیت 15 قطب زبانی خبر داد و گفت: این قطب ها کار ترجمه آثار را به زبان های مختلف انجام می دهند و بخش قابل توجهی از این افراد از فارغ التحصیلان المصطفی هستند، در این راستا تاکنون 3700 کتاب به زبان های مختلف چاپ شده است. /924/پ202/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات